Į pagrindinį
Instagram komunikacija

Vertinimų nėra

IT
PRADEDANTIESIEMS

Instagram komunikacija

Vertinimų nėra

Instagram komunikacija

Virtuali erdvė

4 val.

liko / vietų

79 Eur.

79 Eur.

Apie mokymą

Instagram – vienas sparčiausiai augančių ir labiausiai 18-34 metų vartotojus įtraukiantis socialinis tinklas pasaulyje. Tai platforma, kuri kitaip nei Facebook, leidžia tiesiogiai kontaktuoti su pavieniais žmonėmis ir jūsų prekių/paslaugų vartotojais. Svarbu žinoti, kaip išnaudoti galimybes ne tik analizuoti rinką bei tikslinės grupės poreikius, bet ir prisistatyti jiems, tiesiogiai skatinti pardavimus.

Mokymų turinys 

  • Instagram pl...

Apie mokymą

Instagram – vienas sparčiausiai augančių ir labiausiai 18-34 metų vartotojus įtraukiantis socialinis tinklas pasaulyje. Tai platforma, kuri kitaip nei Facebook, leidžia tiesiogiai kontaktuoti su pavieniais žmonėmis ir jūsų prekių/paslaugų vartotojais. Svarbu žinoti, kaip išnaudoti galimybes ne tik analizuoti rinką bei tikslinės grupės poreikius, bet ir prisistatyti jiems, tiesiogiai skatinti pardavimus.

Mokymų turinys 

  • Instagram plaftorma, funkcijos;

  • Instagram paskyra;

  • Įvaizdžio kūrimas, palaikymas;

  • Sekėjai, auditorijos auginimas bei jos įsitraukimas, kontakto palaikymas;

  • Bendradarbiavimas su nuomonės formuotojais;

  • Žinomumo didinimas;

  • Turinys, jo kūrimas;

  • Tekstų rašymas;

  • Naudingos turinio kūrimo ir tvarkymo programos.

  •  

Išmoksite:

  • Kokios tinklo galimybės asmeniniui arba įmonės prekiniam ženklui;

  • Kokios egzistuoja turinio formos ir kaip jas išnaudoti;

  • Ką daryti, kad turinys būtų išskirtinis ir įdomus;

  • Kokie yra techniniai turinio reikalavimai.


Mokymai skirti

  • Marketingo vadovams, kuriantiems komunikacijos strategiją ir siekiantiems susipažinti su galimybėmis pristatyti savo prekes, paslaugas tikslinei auditorijai Instagram platformoje bei įvertinti tam reikalingus reikalingus resursus;

  • Socialinių tinklų administratoriams, kurie kuria turinį ir administruoja prekinio ženklo socialinių tinklų paskyras;

  • Smulkiojo verslo, prekinių ženklų kūrėjams, kurie patys rūpinasi komunikacija bei reklama;

  • El. parduotuvių ir platformų kūrėjams, kurie siekia prisitraukti Instagram esančią auditoriją;

  • Visiems, kurie nori tapti matomais Instagram’e.

+ Rodyti daugiau
Daugiau Mokytojas
Inga Žuolytė
Komunikacijos specialistė