Vertinimų nėra
Virtuali erdvė
4 val.
liko / vietų
Instagram – vienas sparčiausiai augančių ir labiausiai 18-34 metų vartotojus įtraukiantis socialinis tinklas pasaulyje. Tai platforma, kuri kitaip nei Facebook, leidžia tiesiogiai kontaktuoti su pavieniais žmonėmis ir jūsų prekių/paslaugų vartotojais. Svarbu žinoti, kaip išnaudoti galimybes ne tik analizuoti rinką bei tikslinės grupės poreikius, bet ir prisistatyti jiems, tiesiogiai skatinti pardavimus.
Instagram pl...
Instagram – vienas sparčiausiai augančių ir labiausiai 18-34 metų vartotojus įtraukiantis socialinis tinklas pasaulyje. Tai platforma, kuri kitaip nei Facebook, leidžia tiesiogiai kontaktuoti su pavieniais žmonėmis ir jūsų prekių/paslaugų vartotojais. Svarbu žinoti, kaip išnaudoti galimybes ne tik analizuoti rinką bei tikslinės grupės poreikius, bet ir prisistatyti jiems, tiesiogiai skatinti pardavimus.
Instagram plaftorma, funkcijos;
Instagram paskyra;
Įvaizdžio kūrimas, palaikymas;
Sekėjai, auditorijos auginimas bei jos įsitraukimas, kontakto palaikymas;
Bendradarbiavimas su nuomonės formuotojais;
Žinomumo didinimas;
Turinys, jo kūrimas;
Tekstų rašymas;
Naudingos turinio kūrimo ir tvarkymo programos.
Išmoksite:
Kokios tinklo galimybės asmeniniui arba įmonės prekiniam ženklui;
Kokios egzistuoja turinio formos ir kaip jas išnaudoti;
Ką daryti, kad turinys būtų išskirtinis ir įdomus;
Kokie yra techniniai turinio reikalavimai.
Marketingo vadovams, kuriantiems komunikacijos strategiją ir siekiantiems susipažinti su galimybėmis pristatyti savo prekes, paslaugas tikslinei auditorijai Instagram platformoje bei įvertinti tam reikalingus reikalingus resursus;
Socialinių tinklų administratoriams, kurie kuria turinį ir administruoja prekinio ženklo socialinių tinklų paskyras;
Smulkiojo verslo, prekinių ženklų kūrėjams, kurie patys rūpinasi komunikacija bei reklama;
El. parduotuvių ir platformų kūrėjams, kurie siekia prisitraukti Instagram esančią auditoriją;
Visiems, kurie nori tapti matomais Instagram’e.