Į pagrindinį
Facebook ir Instagram reklama ABC

Vertinimų nėra

IT
PRADEDANTIESIEMS

Facebook ir Instagram reklama ABC

Vertinimų nėra

Facebook ir Instagram reklama ABC

Data derinama individualiai , dėl artimiausios datos ir laiko susisiekti el. paštu info@bloommo.lt

Virtuali erdvė

6 val.

liko 4/4 vietos

99 Eur.

99 Eur.

Apie mokymą

Jei norite reklamuotis Facebook ir Instagram tinkluose, privalote pažinoti Ads Manager įrankį. Lyginant su Boost Post jis yra sudėtingesnis, tačiau leidžia keisti daug daugiau parametrų, todėl biudžetą išleisite tikslingai. Mokymuose susipažinsite su kampanijos struktūra, išbandysite Ads Manager praktiškai, sužinosite apie auditorijų tipus bei iškart susikursite tinkamas Jūsų verslui. Supažindinsite su geriausiai parduodančiu turiniu bei rezultatų analizės įrankiais. Šie mokymai Jums privalomi, jei Facebook reklamai pl...

Apie mokymą

Jei norite reklamuotis Facebook ir Instagram tinkluose, privalote pažinoti Ads Manager įrankį. Lyginant su Boost Post jis yra sudėtingesnis, tačiau leidžia keisti daug daugiau parametrų, todėl biudžetą išleisite tikslingai. Mokymuose susipažinsite su kampanijos struktūra, išbandysite Ads Manager praktiškai, sužinosite apie auditorijų tipus bei iškart susikursite tinkamas Jūsų verslui. Supažindinsite su geriausiai parduodančiu turiniu bei rezultatų analizės įrankiais. Šie mokymai Jums privalomi, jei Facebook reklamai planuojate išleisti daugiau nei 30€ per mėnesį.

Mokymų turinys 

  • Kuo Facebook reklama ypatinga ir kodėl ji mums reikalinga?

  • Facebook reklamos veikimo principai;

  • Tinkamų tikslų išsikėlimas;

  • Kam rodysime reklamą? Auditorijų formavimo būdai: pagal demografiją, pomėgius, apsilankymus svetainėje (naudojant Facebook Pixel), pasinaudojant kita, jau egzistuojančia (pvz. puslapio fanų) auditorija (+praktinė užduotis);

  • Pakartotinė reklama – retargeting;

  • Biudžetai, trukmės ir kiti techniniai nustatymai;

  • Reklamos užsakymas naudojant Ads Manager ir Boost Post, jų skirtumai (+praktinė užduotis);

  • Ką rodyti reklamoje: tekstai ir grafika;

  • Kas draudžiama Facebook reklamoje;

  • Rezultatų analizė: iš kur pasiimti duomenis, kurie jų svarbiausi ir kaip juos interpretuoti efektyvesniam biudžetų panaudojimui.

Mokymai skirti

  • Šie mokymai skirti pradedantiesiems t.y. tiems, kurie dar nėra niekada paleidę Facebook reklamos arba tai darė tik naudodami Boost post mygtuką. Jei jau turite šiek tiek patirties, kviečiame į Facebook reklamos pažengusiems mokymus;

  • Marketingo vadovams, norintiems žinoti naujausias Facebook reklamos galimybes;

  • Reklamų administratoriams, norintiems praplėsti ir pagilinti žinias;

  • Nedidelėms įmonėms, galinčioms pačioms prižiūrėti reklamą.

+ Rodyti daugiau
Daugiau Mokytojas
Domantas Širvinskas
Internetinės rinkodaros specialistas ir dėstytojas
Domantas Širvinskas